דלג לתוכן דלג לפוטר

שאלות נפוצות

  • איך לבצע הזמנת כרטיסים?
  • מכירת כרטיסים להצגה תעשה מראש ובאופן מקוון או טלפוני בלבד.

    אין יותר הדפסה וחלוקה של כרטיסים בקופת התיאטרון.

    לצורך ביצוע הזמנה יידרש המשתמש למסור פרטים שונים, כגון: שם פרטי, שם משפחה, כתובת מלאה, לרבות שם הרחוב, מס’ הבית, מס’ הדירה, ישוב ומיקוד, מס’ טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, אשר ישמשו ליצירת קשר ולמשלוח מידע על הצגות התיאטרון, פרטי כרטיס אשראי שברשות המשתמש. הפרטים שחובה למסור, יסומנו במפורש בשדות המתאימים לכך. המשתמש לא יוכל לבצע הזמנה מבלי למלא את שדות החובה. הזמנת הכרטיסים תתבצע באמצעות כרטיס אשראי ו/או כרטיס מנוי.

    העסקה מותנית באישור חברת האשראי אשר דרכה התחייב המשתמש.

    עם תום ביצוע ההזמנה יישלח לכתובת הדואר האלקטרוני שמסר המשתמש אישור הכולל את פרטי ההזמנה והודעה על כך שההזמנה בוצעה בהצלחה.

    לרכישת כרטיסים ניתן להגיע מהתפריט הראשי הנמצא בראש כל דף: מדף הצגה, מלוח הצגות מרכישת כרטיסים/רכישה מהירה או מדפים שונים באתר באמצעות כפתור מתאים.

  • איך אני מממש את המנוי באתר?
  • כל מנוי יכול להזמין כרטיסים במימוש המנוי באמצעות הזדהות תעודת זהות וקוד אימות לנייד שנמצא ברישומי התיאטרון .

    ניתן להיכנס  לאזור אישי באתר, דרכו המנוי יוכל לממש את המנוי, לקבל הודעות על מבצעים והטבות, לקבל הודעות אישיות ולעקוב אחרי הצגות שטרם ראה.

  • איך מקבלים את הכרטיסים?
  • לא ניתן לאסוף כרטיסים בקופת התיאטרון.

    במידה והכרטיסים נרכשו בהנחת חייל או סטודנט יש לעבור דרך הקופה ולהציג את תעודה בתוקף.

    בסיום ההזמנה הכרטיסים ישלחו אליכם בהודעת sms, באפשרותכם להדפיסם או להציג את הכרטיסים בכניסה לאולם בטלפון הנייד.

    שימו לב, אם הטלפון שלכם חסום להודעות sms מאיתנו או בכלל, ההודעה לא תגיע, עד שלא תצרו קשר עם קופות התיאטרון ותבקשו להסיר את החסימה.

    עמדות איסוף ומכירת כרטיסים ניצבות בכניסה של התיאטרון. ניתן יהיה להדפיסם בעמדות ע”י הקלדת מס’ תעודת זהות.

    במקרים חריגים, יינתן לפנות לנציג מטעם התיאטרון בקופה הראשית.

    כל האפשרויות שלא ידעתם על הכרטיס הדיגיטלי

    1. הכרטיס הדיגיטלי מאפשר לך להיכנס ישירות לאולם ללא המתנה בקופות

         2. בכרטיס הדיגיטלי נותן לך בתוך הכרטיס מידע על ההצגה והמחזה והורדת תוכניית ההצגה

    1. בכרטיס הדיגיטלי יש את אופציית הקשת הוויז לתיאטרון ולחניון הסמוך

  • מאיזה גיל ניתן להיכנס לאולם?
  • לא תותר הכניסה להצגות לילדים מתחת לגיל 7

    למעט בהצגות ילדים מגיל שנתיים ומעלה

  • איך רוכשים מנוי חדש?
  • ניתן לרכוש מנוי באמצעות האתר. המשתמש יבחר את המנוי המתאים לו ויידרש למסור פרטים שונים. הפרטים שחובה למסור, יסומנו במפורש בשדות המתאימים לכך. המשתמש לא יוכל לבצע את הרכישה מבלי למלא את שדות החובה.

    רכישת המנוי תתבצע באמצעות כרטיס אשראי.

    העסקה מותנית באישור חברת האשראי אשר דרכה התחייב המשתמש.

    עם תום ביצוע ההזמנה יישלח לכתובת הדואר האלקטרוני שמסר המשתמש אישור רכישת המנוי. המנוי לא ישלח בדואר.

    מיד עם תום הרכישה תוכל כבר לממש את המנוי באמצעות כניסה לאזור האישי עם הזדהות תעודת זהות וקוד אימות שנשלח ישירות לנייד שרשום במערכת התיאטרון .

    ניתן להזמין מנוי גם דרך השיווק הטלפוני בטלפון 1800-44-1111

    **המנוי בתוקף לשנה מיום הרכישה באתר או באמצעות שרות הלקוחות/שיווק טלפוני של התיאטרון

  • לא קיבלתי אישור הזמנה במייל, מה עושים?
  • לאחר ביצוע התשלום עבור הזמנה כלשהיא, נשלח אישור אוטומטי לתיבת הדואר האלקטרוני שנמסרה בעת ביצוע ההזמנה. במידה והאישור לא התקבל בתיבת הדואר הנכנס, יש לבדוק בתיקיית דואר זבל spam או בתיקיות דומות. במידה והאישור בכל זאת לא נמצא, יתכן שהייתה טעות בהזנת כתובת הדוא”ל בעת ביצוע ההזמנה. במקרה זה ניתן לפנות לשירות הלקוחות של תיאטרון בית ליסין באמצעות כפתור “צור קשר” המופיע בתחתית של כל עמוד או במידע שימושי בתפריט ראשי בכל עמוד.

  • איך מתקבלים למועדון הגולשים של בית ליסין?
  • הצטרפות למועדון הגולשים היא קלה ומהירה ומתבצעת בדף הבית. חברי המועדון יזכו לעדכונים שוטפים ולהטבות ייחודיות.

    כל משתמש שנרשם לרשימת התפוצה של האתר, מסכים בזאת לקבל כתבות, עדכונים, מידע פרסומי או שיווקי לכתובת הדואר האלקטרוני שלו. בכל עת יתאפשר למשתמש להסיר עצמו. לתשומת לב: בכל רכישה ובכל רישום באתר, אנא הקפידו למלא היטב את כתובת המייל שלכם ומספר טלפון אחד לפחות זמין להתקשרות, וזאת על מנת שהתיאטרון יוכל לאתר אתכם ע”מ לדווח על שינויים, ביטולים וכד’.

  • האם יש עזרי שמיעה או ראייה להצגות בתיאטרון?
  • בתיאטרון קיימת מערכת הנגשה איכותית לכבדי שמיעה באמצעות הטלפון הנייד האישי ואוזניות חוטיות (לא אלחוטיות). 

    יש להוריד מחנות האפליקציות את Listen EVERYWHERE או לסרוק את ה QR המופיע כאן או ליד הכניסה לאולם.

    מתחברים ל- wi fi של האולם, מחברים את האוזניות לטלפון הנייד חובשים את האוזניות ופותחים את האפליקציה.

    אנא הקפידו לכבות את הצלצול בטלפון הנייד כדי לא להפריע למהלך ההצגה. תהנו.

     

    ניתן גם לשאול ערכות עזר לשמיעה.

  • מה עושים במקרה של ביטולים או החזרים?
  • ביטול עסקאות שהתבצעו אם זה בשירות לקוחות ואם זה באתר, ניתן לבצע באמצעות שליחת בקשת ביטול לפקס 03-5242112 או לדוא”ל sherut@lessin.co.il. לציין בבקשה “רכישה באינטרנט-שרות לקוחות” ולפרט את מס. ההזמנה, שם המופע, תאריך, טלפונים וכתובת מייל ע”מ שנוכל לחזור אליכם בהקדם.

    ניתן לבצע ביטול/החלפה של כרטיסים עד 48 שעות לפני המופע באמצע השבוע ועד 72 שעות לפני המופע בסוף השבוע.

    הלקוח יחויב בדמי ביטול בסך של 5% מגובה העסקה.

  • לא הזמנתי כרטיסים דרך התיאטרון וברצוני לשנות תאריך או להזדכות?
  • לקוח שלא קנה כרטיסים דרך התיאטרון או אתר התיאטרון ישירות, התיאטרון אינו יכול להתחייב על כל מידע שלא הועבר ישירות דרכו, במיוחד בעניין המאחרים!!!

  • ברשותי גיפט קארד להצגות בית ליסין שרכשתי בתיאטרון ובאתרים שונים, האם אוכל להשתמש באתר?
  • לא ניתן להשתמש בגיפט קארד בהזמנה באון ליין רק דרך שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-7255333

  • האם האתר מאובטח?
  • האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

  • אני מנסה לבצע הזמנה וכתוב כי האתר אינו מאובטח
  • שגיאה כזו קשורה לאנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלך. בדרך כלל ההודעה מופיעה כאשר פג תוקפו של האנטי וירוס. יש לחדש את רישיון האנטי וירוס, או להזמין ממכשיר אחר שבו הוא אינו מותקן.

  • מה שעות הפעילות במוקד ההזמנות?
  • המוקד שלנו פעיל בימים א'-ה' בין השעות 9:00 עד 20:30
    יום ו' 9:00 עד 13:00 ומ- 20:00 עד 21:30

    שבת 19:00 – עד תחילת ההצגה

  • יש הנחה לאזרחים ותיקים?
  • אזרחיות ואזרחים ותיקים נהנים מ-50% הנחה וגם מחירים מיוחדים למנויים.

  • יש הנחה לסטודנטים?
  • יש הנחות במחיר הכרטיס וגם מנויים במחירים מיוחדים.

  • יש הנחה לחיילים?
  • חיילים בשירות חובה יכולים להזמין ביום ההצגה ולהנות מכרטיסים מוזלים. כדי ליהנות מההטבה, יש להתקשר לשירות הלקוחות וביום המופע להציג תעודת חוגר בתוקף בעת איסוף הכרטיסים. ההטבה אישית ובלעדית רק לחייל/ת.

  • האם ניתן להגיע להצגה עם נשק?
  • אין אפשרות להיכנס עם נשק.

  • כמה אולמות יש בתיאטרון?
  • יש 2 אולמות

    אולם 1 – 829 מקומות

    אולם 2 – 379 מקומות

  • האם אולמות התיאטרון ממוזגים?
  • כן. אולמות התיאטרון ממוזגים לאורך כל השנה.
    אנחנו ממליצים להצטייד בלבוש חמים ומתאים מראש.

  • האם יש מקום לכיסאות גלגלים באולם?
  • בהחלט. בכל אולמות המופעים יש מקומות ישיבה שמותאמים לאנשים המתניידים עם כסאות גלגלים.

  • מתי ניתן להיכנס לתיאטרון לפני ההצגה?
  • התיאטרון נפתח לקהל הרחב כשעה לפני תחילת ההצגה. אנו ממליצים להקדים ולהגיע לתיאטרון כדי להימנע מאיחור.

  • האם יש מרחב מוגן בתיאטרון?
  • יש מרחב מוגן בקומת מינוס 2.

  • רוצים לפנות אלינו בווטסאפ?
  • פנייה לשירות הלקוחות 

    מספר הטלפון:  0547769707

x
Call Now Button